A saját maga elől menekülő család története mágnesként vonzza a nézőket a moziba. A premiert követő hétvégén felülmúlta a várakozásokat a Mi, óriási bevételt produkált. Az Universal stúdió egyik vezetője elmondja mitől olyan sikeres a film.
Rácáfolt az amúgy is pozitív várakozásokra az Oscar-díjas Jordan Peele új filmje, a Mi. A bemutatót követő hétvégén csaknem kétszer annyit hozott Észak-Amerikában, mint előzetesen becsülték: több mint 70 millió dollárt. Az itthoni eredmény is impozáns, hazánkban 40 millió forint felett teljesített.
A Mi ezzel a legjövedelmezőbb nyitást produkálta horror kategóriában – eddig a Hang nélkül volt a listavezető –, és a második legjobb eredményt hozta a korhatáros filmek között (az első a Ted).
A Mi sikerének titka
„Jordan Peele olyasvalamire tapintott rá, amit a közönség nagyon szeret” – jelöli meg a siker okát Jim Orr, a filmet forgalmazó Universal stúdió terjesztési igazgatója.
Hirdetés
A kiváló eredményhez hozzájárult, hogy a közösségi médiában hónapok óta vitatkoztak a sokféleképpen értelmezhető filmről, a Rottentomatoes kritikai portálon pedig 94 százalékon áll, ami a műfajban meglehetősen ritka.
A Mi középpontjában egy négytagú család áll, akiket nyaralás közben megtámadnak a saját hasonmásaik.
Forrás: UIP Hírek